Paginile de brand ale companiilor, daca nu sunt construite cu cap, pot deveni usor iritante si devin, evident, tinta pentru satira. Un utilizator anonim al Facebook a creat o parodie amuzanta inspirata din cliseele corporatiilor prezente pe reteaua sociala americana si care incearca cu orice chip sa atraga atentia -
Condescending Corporate Brand Page.
“Suntem un brand mare care foloseste Facebook”, scrie in descrierea contului. “Asa ca asteapta-te sa te rugam sa ne dai like si share in moduri dubioase si deseori nelalocul lor”, scrie
Mashable.com.
Pe wall-ul paginii “condescendente” apar multe clisee pe care corporatiile le folosesc din greu pentru a atrage like-uri si atentie din partea posibililor clienti. Abunda de fotografii cu bebelusi, animalute, mancare (pentru ca, nu-i asa, sunt foarte rare pozele cu mancare pe Facebook!) si poze inspirationale cu scris italic.
Ce parere ai? Punct ochit, punct lovit?
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .
Te-ar putea interesa și: