3 Septembrie 2012

"Cea mai ironica pagina de brand de pe Facebook": cum sa iei peste picior cliseele companiilor?



Paginile de brand ale companiilor, daca nu sunt construite cu cap, pot deveni usor iritante si devin, evident, tinta pentru satira. Un utilizator anonim al Facebook a creat o parodie amuzanta inspirata din cliseele corporatiilor prezente pe reteaua sociala americana si care incearca cu orice chip sa atraga atentia - Condescending Corporate Brand Page.

“Suntem un brand mare care foloseste Facebook”, scrie in descrierea contului. “Asa ca asteapta-te sa te rugam sa ne dai like si share in moduri dubioase si deseori nelalocul lor”, scrie Mashable.com.

Pe wall-ul paginii “condescendente” apar multe clisee pe care corporatiile le folosesc din greu pentru a atrage like-uri si atentie din partea posibililor clienti. Abunda de fotografii cu bebelusi, animalute, mancare (pentru ca, nu-i asa, sunt foarte rare pozele cu mancare pe Facebook!) si poze inspirationale cu scris italic.

Ce parere ai? Punct ochit, punct lovit?



Citeste si