Google a brevetat recent o tehnologie prin care poate determina predispozitia individuala a fiecarui client fata de cumpararea unui produs, pentru a putea oferi cele mai convingatoare discounturi celor mai "zgarciti" utilizatori, potrivit Engadget.com.
Tehnologia poate reduce automat pretul continutului media distribuit de Google, precum filmele, de la client la client, in functie de probabilitatea de cumparare calculata pentru fiecare in parte, potrivit Mediafax.

Algoritmul ia in calcul gusturile fiecaruia si obiceiurile manifestate in zona cumparaturilor online, apoi le compara cu media bazei de utilizatori, pentru ca, in final, daca softul decide ca un client este ceva mai atent la pret, acesta poate beneficia de un discount special.

Codul tine cont si de interesele utilizatorilor: o persoana care a cumparat deja coloana sonora a unui film si a realizat multe cautari pe Google referitoare la productia respectiva nu va primi discount, in timp ce un client aflat la prima cautare ar putea fi tratat cu o oferta.

Nu se stie daca si cand va fi implementata tehnologia in serviciile destinate publicului larg.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri