eBay este cel mai mare magazin online din lume cu o baza de clienti de 233 milioane de oameni. Compania, fondata in 1995 de Pierre Omidyar, nu si-a mai schimbat logo-ul de 17 ani. Modificarea are insa loc luna aceasta.

Noul logo reflecta “transformarea companiei de la un start-up bazat pe licitatii la o corporatie ce face operatiuni de miliarde”. Noul logo este scris in fontul Univers 53 Extended si, spre deosebire de original, toate literele sunt aliniate si mai simple, scrie presa internationala.

“Astazi cream viitorul din nou. Am construit noul eBay. Astazi suntem mandri sa prezentam noul brand”, a transmis compania.

Microsoft si-a updatat de asemenea logo-ul recent, inainte de viitorul val de noi lansari software si hardware. Redesignul Microsoft a fost primit, in general, bine, in piata.

Noul logo eBay nu este inca incarcat pe site, acesta putand fi vizualizat la jumatatea lunii octombrie.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Listari controversate pe site-uri de licitatii: cenusa Notre-Dame