Facebook a declarat sus si tare ca reteaua sociala este “gratuita si va ramane asa intotdeauna”. Si inca este, intr-adevar – asta daca nu vrei ca mai multi prieteni de-ai tai sa vada ce ai de spus.
Gigantul social media lanseaza, intai in SUA, o optiune care permite utilizatorilor sa plateasca pentru a-si promova post-urile mai eficient catre prieteni, exact cum fac si advertiserii in prezent. Facebook a testat serviciul in Noua Zeelanda si, treptat, l-a introdus in mai mult de 20 de tari.

Oficialii Facebook au spus ca promovarea unui post pe bani – precum un anunt de vanzare a unui obiect sau o stire importanta precum casatoria -, va aparea mai sus in feed-urile de stiri ale prietenilor.

“Uneori un anumit prieten ar putea sa nu observe post-ul tau, mai ales daca au scris mai multi oameni simultan/recent”, a scris Abhishek Doshi, inginer software la Facebook.

Reprezentantii retelei sociale nu au spus ce preturi vor trebui sa achite cei ce vor dori ca posturile lor sa se faca remarcate. Totusi, miercuri, mai multi utilizatori au raportat ca au vazut un pret de 7$ pentru fiecare update pe care doreau sa-l promoveze.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri