10 Octombrie 2012
Top 5 cele mai urate site-uri detinute de MILIARDARI
Toti cei care “se dau pe Internet” cunosc deja regulile. Curata-ti profilul de Facebook si asigura-te ca este securizat. Updateaza-ti profilul LinkedIn si actualizeaza-ti CV-ul. Fa-ti un brand personal pe Internet, o prezenta pozitiva online, arata ca esti un profesionist.
5. Warren Buffet - 46 miliarde de dolari
In acest caz insa, acestea trebuie mentionate – intrucat regulile au fost incalcate de unele dintre site-urile care ar fi trebuit, judecand dupa brandul/antreprenorii pe care ii reprezinta, sa fie printre cele mai bine puse la punct. Se pare insa ca atunci cand esti in varful piramidei si toata lumea stie asta, tinzi sa lasi deoparte “problemele muritorilor de rand”.
Ce rezulta? Ceva ce ar putea respinge si pe cel mai putin exigent internaut. Iata de exemplu website-ul lui Archie Aldis Emmerson (avere de 3 mld. dolari), Sierra Pacific Industries, care pare un omagiu adus anumitor website-uri romanesti de stat. Apoi este si Olen Properties al lui Igor Olenicoff (2,4 mld. dolari) care are o constructie extrem de rigida si aduce omagiu butonului ascuns in partea dreapta a paginii.
Dar acestea sunt chiar “minore”, comparat cu ce urmeaza:
Warren Buffet
Nimic nu exprima mai bine “al doilea cel mai bogat om din America” precum site-ul Berkshire Hathaway, o pagina cu doar doua coloane de hiperlink-uri si un link catre a cumpara asigurari la Geico. Odata intrat in site, nu ai nicio posibilitate de a te intoarce la pagina de pornire. Dar e ok, majoritatea companiilor in care a investit Berkshire, precum Johnson&Johnson, Kraft si Wal-Mart, au site-uri bine aranjate.
4. Elon Musk - 2.4 miliarde de dolari
Daca esti curios cui da bani Musk Foundation, ai noroc! Pentru ca aceasta este si singura informatie listata pe site, clar ca ziua. Vrei insa sa cunosti altceva despre Musk Foundation? Nu vei gasi nimic pe website – ultima oara updatat in 2006.
Sau poate ca de fapt site-ul este frumos prin simplitate, cine stie. Pana la urma, vorba englezului, “beauty lies in the eyes of the beholder”.
3. David Cheriton - 1.3 miliarde de dolari
David Cheriton le-a scris fondatorilor Google Sergey Brin si Larry Page primele lor cecuri, in 1998. Cei doi au folosit banii pentru design-ul uneia dintre cele mai simple si iconice pagini cunoscute in prezent – Google.com. Cheriton a fost premiat cu multi bani pentru investitia lui, dar se pare ca miliardarul nu a investit nimic in propria-i pagina online.
2. Nadhmi Auchi - 1.5 miliarde de dolari
Website-ul pentru investitorul in real estate este pur si simplu un cosmar: fotografiile ce se suprapun, culoarea cel putin dubioasa, butoanele de “enter” pentru fiecare noua pagina, graficele interminabile. Dar se pare ca acest lucru nu l-a impiedicat pe miliardarul rezident la Londra sa isi dezvolte un imperiu imobiliar.
1. Carl Berg - 1 miliard de dolari
Carl Berg nu a fost indeajuns de bogat astfel incat “sa prinda” topul Forbes 400 in ultimii doi ani, dar ramane totusi unul dintre miliardarii planetei. Iar site-ul sau este impresionant de urat. Primeste puncte extra in acest top deoarece compania pe care o conduce este una listata, trebuind deci sa inspire incredere investitorilor. Bomboana de pe coliva? Textul scris cu italic si cu bold “Vom fi competitivi pe orice piata!”. De backgroundul caramiziu/visiniu/maroniu nu mai aducem vorba.