Facebook a inceput testele pentru un sistem prin care utilizatorii vor putea trimite la costul de 1 dolar mesaje persoanelor din afara cercului imediat de contacte din reteaua sociala, parte a eforturilor companiei de a identifica noi modalitati de a-si creste veniturile.
"Impunerea unui cost financiar celui care trimite mesajul ar putea fi cea mai eficienta cale de a descuraja mesaje nedorite si de a facilita mesajele relevante si utilie", se arata intr-un comunicat al Facebook, scrie Mediafax.

Reteaua de socializare permite deja membrilor sa trimita mesaje celor din afara cercului de contacte, insa acestea sunt dirijate catre fisierul "Other", deseori ignorat de utilizatori, potrivit Wall Street Journal.

Noul sistem Facebook ar permite trimiterea de mesaje direct catre fisierul principal "Inbox" al utilizatorului, pentru o taxa.

Fiecare mesaj trimis va costa initial 1 dolar, insa Facebook intentioneaza sa regleze in continuare pretul.

Doar utilizatorii persoane vor putea trimite mesaje folosind acest sercviciu, astfel incat companii importante, precum Coca-Cola, sa nu poata transmite cantitati mari mesaje catre grupuri de utilizatori.

Pentru moment, Facebook limiteaza serviciul la un numar restrans de utilizatori din SUA si restrictioneaza numarul de mesaje pe care cineva le poate primi in acest fel la 1 pe saptamana.

Masura vine la cateva luni dupa ce Facebook a inceput sa testeze un serviciu separat care cerea utilizatorilor sa plateasca 7 dolari pentru a creste vizibilitatea propriilor postari printre contactele de pe site.

Facebook, care a depasit 1 miliard de utilizatori activi lunar, are si o serie de initiative privind reclama si comertul online.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri