7 Ianuarie 2013

Cinci strategii business pe care le veti vedea in social media anul acesta



Modalitatile in care business-urile vor folosi social media in 2013 vor schimba felurile in care clientii si companiile interactioneaza cu acest mediu. Conform companiei newBrandAnalytics, iata cateva dintre schimbarile la care vom asista acest an.

La revedere, sondaje

Multe dintre brandurile majore au decis deja sa elimine sondajele si sa se axeze in schimb pe social feedback ca sursa primara pentru aflarea de informatii privind experienta clientilor, spune Kristin Muhlner, CEO la newBrandAnalytics.


Spionajul industrial, legal si gratuit

In 2012 am vazut brandurile mari folosindu-se de date competitive in feluri noi, pana atunci nemaimaginate. “Estimam ca mai mult de o treime din business-uri vor lua in seama si vor fi inspirate de feedback-ul lasat de clienti pe paginile concurentilor”.


Adio, evaluare traditionala a performantei

A impartasi feedback online inseamna control psihologic asupra angajatilor. Ei accepta faptul ca fiecare om este critic(at) si ca pot citi despre performanta lor, oricum ar fi ea, zilnic. Fiecare experienta conteaza – este ceva puternic, important.


Social media nu mai este doar pentru marketing

Retelele sociale vor fi din ce in ce mai folosite pentru a schimba “in timp real” strategia companiei, atat la nivel operational cat si la nivel de management. Trendul acesta a inceput sa fie vazut inca din 2012.


Totul devine local

Toate experientele utilizatorilor sunt locale. Companiile vor folosi instrumente de localizare pentru review-uri si alertarea clientilor atunci cand sunt oferte noi, dar si pentru a rezolva problemele cu care s-ar putea confrunta acestia.




Citeste si