21 Ianuarie 2013

Cele mai bune afise de film in 2012



Cat de mult conteaza afisele de film? Iata o lista cu cele mai interesante postere de prezentare, realizata de postmodern.ro.

Moonrise Kingdom

Cu adevarat unul din cele mai reusite postere ale anului 2012, afisul de la Moonrise Kingdom este de fapt o pictura realista semnata de britanicul Michael Gaskell in egg tempera.

Pictura respecta bineinteles gama de culori aleasa cu grija de regizorul Wes Anderson pentru intregul film, ca si starea de nostalgie si melancolie care stapaneste filmul, scrie sursa citata.

Looper

Afisul Looper este la fel de inteligent ca si filmul: viitorul raspunde trecutului si invers, in acelasi timp in care se distrug reciproc. Doar ca afisul foarte curat transmite ca ar fi o poveste simpla, ceea ce nu e cazul in Looper.

Joseph Gordon-Levitt este varianta tanara a lui Bruce Willis, se vede si din machiaj, dar cei doi se vaneaza reciproc in timp, scrie postmodern.ro.

Ideea afisului poate fi vazuta la extrem ca simpla, dar executia este excelenta (culori, desen), ceea ce face din afisul Looper unul pe care ti-l doresti si pe perete. Il poti cumpara de pe Amazon pentru mai putin de 5 dolari.

On The Road

Adaptarea dupa cunoscuta carte a lui Jack Kerouac On The Road primeste un afis pe masura: echilibrat, vintage - ca o coperta de carte ingalbenita de timp, scrie sursa citata.

The Cabin in The Woods

The Cabin in The Woods a avut mai multe variante de postere, toate destul de reusite. Dar acesta a iesit foarte clar in evidenta.

Inspirat din litografia lui Escher, Relativity, afisul a fost foarte folosit in promovarea filmului.

Rust and Bone

Posterul dramei cu Marion Cotillard, Rust and Bone, reuseste sa transmita emotia filmului prin fotografie, dar si prin tipul de font ales: chinuit si scrijelit.

The Paperboy

The Paperboy, thrillerul cu Zac Efron, Nicole Kidman, John Cusack si Matthew Mcconaughey, este un film cat se poate de tensionat sexual, ceea ce se simte in finishing-ul retro al afisului (á la Instagram), intr-o nuanta de roz somon. Pe langa tensiunea dintre Nicole Kidman si Zac Efron, pe fetele lor se simt soarele si caldura lipicioasa a Floridei.

Filmul investigheaza moartea suspecta a unui condamnat la moarte si a fost prezent la Cannes.

Holy Motors

Holy Motors a avut mai multe postere bune, din care l-am ales pe acesta. Afisul transmite ceva din bizareria si nebunia filmului, scrie postmodern.ro.

Cele doua lumini proiectate din conturul misterios fac aluzie la doua proiectoare de film, "motoarele sfinte" ale lumii filmului.

Alps

Nu este o femeie cu un coc ciudat, ci un colaj din trei personaje care trimite la actiunea filmului.

Unul din cele mai indraznete filme cu premiera la noi in 2012, Alps spune povestea unei solutii inedite de a-i alina pe cei care au pierdut pe cineva drag: preluarea personalitatii celor disparuti de catre personaje angajate.

Cosmopolis

Afisul filmului lui David Cronenberg nu este o capodopera, dar in peisajul destul de saracacios al lui 2012, Cosmopolis reuseste sa fie rafinat. Robert Pattinson este personajul corporate foarte bogat, white collar, dar fara alt sens dincolo de bani. Pattinson ajunge insa la o anumita stare de revelatie, de unde lumina proiectata din spate a afisului.

Posterul nu putea reprezenta personajul principal altundeva decat intr-o limuzina, locul unde se petrece 80% din actiunea Cosmopolis, scrie postmodern.ro.

Life of Pi

Un film cu atat de mult accent pus pe imagine si atat de slefuit cadru cu cadru nu putea avea decat un afis frumos. Ceea ce probabil nici nu a fost greu, folosindu-se strict fotografia unei scene, scrie sursa citata.

Culorile posterului Life of Pi sunt combinate la fel de rafinat ca si cele ale filmului, derivate din portocaliu si albastru, tinzand spre pictura.

In Another Country

Prezent la Cannes in 2012, filmul coreean In Another Country e o drama-comedie a gesturilor. Posterul ilustreaza aceasta idee, ca si inadecvarea in comunicare intre doua personaje din culturi diferite.

Un poster simplu si expresiv.

Being Flynn

Exista si postere care te conving sa vezi un film. Acesta poate fi unul din ele. Din pacate, afisul este mai bun decat filmul.

Imaginea contre-jour si fontul ales te duc cu gandul la un film european, sofisticat, scrie postmodern.ro.

The Master

Filmul lui Paul Thomas Anderson este un film complicat, cu stari neclare, tensionate, tulburi.

La fel ca si imaginea neclara a acestei versiuni de poster pentru The Master, un fel de eticheta de sticla de vin vazuta printr-un pahar pe jumatate plin sau pe cale sa se scufunde in intregime.


Citeste si