6 Februarie 2013

Magazinul Oktal.ro: Consumatorii privesc cu reticenta spre viitor, dar tehnologia ii convinge sa "riste" sa-si innoiasca gadgeturile



Magazinul online de IT&C si electrocasnice Oktal.ro, mizeaza in acest an pe o crestere a cifrei de afaceri de 30%, fata de 2012, avansul fiind determinat de vanzarile de tablete si smartphone-uri.

Managementul companiei nu a dorit sa precizeze cifra de afaceri inregistrata de magazinul online in 2012.

Printre cele mai bine vandute produse anul trecut pe Oktal.ro au fost ultrabook-urile, tabletele si smartphone-urile.

"2013 este un an in care retailul va depinde mult de evolutia economiei, de dinamica veniturilor populatiei si mai ales de optimismul sau pesimismul clientilor cu privire la evolutia lor personala viitoare. Anul a inceput intr-un mod pozitiv, cu un context politic stabil, dar consumatorii au experienta nefericita a ultimilor ani si inca privesc cu reticenta spre viitor, consuma in mod limitat si precaut, mai ales pe sectorul bunurilor de folosinta indelungata. Totusi, tehnologia noua ii convinge pe clienti sa <<riste>> sa-si innoiasca gadgeturile, produsele performante fiind in topul vanzarilor pe toate categoriile, in ciuda preturilor superioare", ", a explicat Dan Dumitrescu, director general al companiei Elka-Oktal Group, care detine magazinul Oktal.ro.

Elka-Oktal Group a avut in 2011 o cifra de afaceri de 4,3 milioane de euro si un profit de circa 6.500 de euro, conform Ministerului de Finante.

Oktal.ro este un magazin online lansat in 1999 care la inceput a fost specializat in vanzarile de laptopuri, netbook-uri si ultrabook-uri. In ultimii ani compania si-a diversificat portofoliul, introducand produse precum aparate foto, electrocasnice mici, telefoane, smartphone-uri, componente PC, periferice, monitoare, multimedia, audio-video si software.
Activezi in piata de online sau te gandesti sa intri in acest mediu? Esti pasionat(a) de comertul pe Internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.



Citeste si