15 Februarie 2013

Care sunt cele mai intalnite frici legate de ecommerce [INFOGRAFIC]



Una dintre problemele inca existente pe piata din Romania este teama instinctiva a unora de a cumpara online. Adevarat, evolutia inerenta a pietei rezolva practic de la sine aceasta problema, insa anumiti factori inca mai inhiba pe unii in a plati online si a primi produsul la usa. Infograficul de mai jos reliefeaza care sunt principalele frici ale cumparatorilor.

Esti pasionat(a) de comertul pe internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.
Prima si cea mai importanta teama este aceea de a nu pierde datele de pe cardul de credit atunci cand acestea sunt scrise pe site-ul de eCommerce. Alte frici tin de caracteristicile obiecte care s-ar putea sa nu fie ca cele descrise, faptul ca daca nu iti place nu il poti returna sau faptul ca magazinul “nu este real”.

Evident, in cea mai mare parte a cazurilor, aceste ingrijorari nu au fundamente reale si pentru a fi indepartate este nevoie de conlucrarea eficienta a bancilor, procesatorilor de plati si a magazinelor online.

In infograficul de mai jos vezi cele mai des intalnite frici pe care le au cei ce vor sa cumpere online.



Citeste si