Mai mult de o treime din consumatorii din SUA (40%) prefera sa se logheze cu username-urile de pe retelele sociale in locul crearii unui nou cont pe site-urile de eCommerce, conform unui studiu realizat de Monetate.
Acest lucru indica, intr-adevar, ca in prezent utilizatorii prefera “invechitele” conturi, insa comerciantii online nu isi mai pot permite sa ignore login-urile sociale.

Analizand ce retele sociale castiga competitia de login-uri pe magazinele online, Facebook castiga detasat, cu 60%. Yahoo se situeaza pe locul doi, cu 12%, urmat de Twitter, 11%, Google, 10% si Linkedin, 7%.

Mai multe informatii, in infograficul de mai jos. (click pentru marire)

Esti pasionat(a) de comertul pe internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri