Incepand cu luna aprilie, Deniz Coaca este strategic planner si online specialist in cadrul Friends Advertising, agentie de publicitate independenta detinuta majoritar de Sorin Tranca, antreprenor in publicitate si proiecte sociale.
In ultimii cinci ani, Deniz Coaca a activat in mediul digital, unde a dezvoltat sau si-a adus aportul la diverse campanii de performance marketing si new media pentru clienti din domenii precum: sanatate, infrumusetare, telecomunicatii si actiuni umanitare. Expertiza lui Deniz consta in optimizarea de check-out process, usability testing, optimizare de UX design, campanii CPC integrate cu social media, planificare si achizitie de media online.

Prin atragerea lui Deniz in echipa, agentia va dispune de instrumente de optimizare a investitiilor in comunicare ale clientilor sai.

"Online-ul nu minte. Aici vezi reactiile consumatorului la fiecare pas. Prin analiza poti corecta sau imbunatati mix-ul de comunicare in timp real”, spune Deniz Coaca. “Misiunea mea la Friendz este dubla: intai, sa scot online-ul din categoria <si altele>, dandu-i greutatea meritata in solutia de comunicare. Apoi, mai am o misiune frumoasa: sa practic in mod aplicat disciplina care mi-e draga: sociologia”, completeaza Deniz.

Deniz, care a studiat Sociologia la Zurich (Elvetia) va utiliza metode stiintifice, de natura sociologica, pentru a surprinde cat mai fidel cu putinta deprinderile consumatorilor.

In luna aprilie, la 10 ani de la fondare, Friends Advertising a demarat un proces de reinventare a business-ului, in era digitala a comunicarii. Agentia are la dispozitie aproximativ 500.000 de dolari pentru a sustine intreaga constructie, care presupune resurse noi in agentie, traininguri, consultanti, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii si instrumente.

Friends Advertising a fost fondata in 2003, de Sorin Tranca si Bojan Spasi, cea mai longeviva echipa de creatie (15 ani) din industria autohtona de publicitate. In 2006, Friends a facut primii pasi catre dezvoltarea catre mediul digital, alocand resurse si competente dedicate mediului online.

Agentia il are ca actionar principal pe Sorin Tranca si a avut o cifra de afaceri de 3.8 mil. lei in 2012 (+67%). Printre proiectele de succes ale agentiei se numara: relansarea Silva pentru Heineken Romania (2012), repozitionarea Love Plus pentru PSI Romania (2012), Let's Do It Romania (2011), Spalatoria de Barbati Axe (2008), rebranding-ul Delikat pentru Unilever (2007), repozitionarea Izvorului Minunilor (2007-2008), rebranding-ul Sibex (2011).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri