Google s-a oferit sa reliefeze mai clar rezultatele sponsorizate de ei, precum YouTube, Google Maps si alte functii de shoping, permitand utilizatorilor sa distinga intre rezultatele naturale si cele promovate de insasi Google. Totodata, compania a fost de acord sa arate si rezultate ale concurentei, alaturi de link-urile catre site-urile lor, a transmis Comisia UE.
UE a fost deseori mai dura fata de companii americane decat omologii sai de peste Ocean, Federal Trade Commission si Justice Department. Google, cu sediul in California, a reusit sa inchida un caz similar cu FTC in ianuarie, fara a face nicio concesie majora in ceea ce priveste felul in care conduce motorul de cautare.
Comisia din Europa propune un test de o luna, concurentii fiind apoi intrebati daca li se par suficiente modificarile. In functie de raspunsuri, se vor lua masurile finale pe care Google va trebui sa le respecte.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: