Yahoo, unul dintre cele mai importante servicii de mesagerie online din lume, va inchide incepand din 3 iunie interfata clasica a serviciului de e-mail, ca parte a unei strategii de aliniere la un standard care sa poata fi folosit atat pe dispozitivele mobile cat si pe PC, transmite Engadget.com.
Compania a anuntat de asemenea ca va opera schimbari si in ceea ce priveste politica de confidentialitate a accesului utilizatorilor la serviciul de email, Yahoo urmand sa scaneze toate mesajele trimise si primite cu scopul de a colecta datele utilizatorilor pentru a le oferi reclame targetate in functie de interesele lor.
Utilizatorii serviciului rival dezvoltat de Google sunt deja obisnuiti cu aceste practici, Gmail fiind inca de la infiintare conceput in acest mod.
Exista totusi solutii pentru cei care nu vor sa faca trecerea la noua interfata a Yahoo Mail. Utilizatorii pot utiliza un client de email precum Thunderbird, oferit gratuit de catre Mozilla sau Outlook, casuta electronica oferita de Microsoft in pachetul Office pentru a-si verifica emailurile intr-un mod mult mai simplu.

Sursa foto: captura laptopmag.com


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Alianta gigantilor: Apple, Amazon, IKEA, pentru smart homes