"Bite to Win" , prima campanie pe mobil a KFC Romania
“Aplicatia KFC “Bite to Win” are ca punct de plecare cea mai importanta calitate a noului produs KFC, - Fillet Bites, si anume aceea ca sunt taiate de mana, din 100% carne de pui. Astfel, toate bucatile de pui arata diferit iar fiecare consumator poate sa descopere in bucatile de Fillet Bites forme dintre cele mai variate. Cu ajutorul acestei aplicatii, am identificat o modalitate de a ii activa si implica pe consumatori intr-un mod amuzant, punand astfel accent pe calitatile noului produs KFC”, a declarat Nir Refuah, GM MRM Romania.
Aplicatia contine 30 de forme de Fillet Bites pre-determinate, cum ar fi: o inima, un elefant, Elvis, Darth Vader si foloseste o tehnologie de shape-recognition pentru a identifica forma pe care o are fiecare Fillet Bite.
Incepand cu data de 28 mai 2013, aplicatia a fost implementata pe materialele care stau pe toate de servire din restaurantele KFC si va fi activa pana pe data de 20 iunie 2013.
Cum functioneaza aplicatia:
Pasul 1: cumperi produsul Fillet Bites si descarci aplicatia pe telefonul mobil
Pasul 2: pozitionezi produsul in locul special creat pe tava KFC
Pasul 3: scanezi produsul folosind aplicatia Bite to Win
Pasul 4: aplicatia scaneaza produsul si te informeaza daca produsul tau seamana cu una dintre cele 30 de forme pre-determinate
Pasul 5: incepi sa colectezi forme diferite si puncte de fiecare data cand cumperi Fillet Bites
Cand ai gasit 10 forme, castigi un premiu instant. La 20 de forme gasite, premiul creste in valoare, iar daca gasesti toate cele 30 de forme, intri intr-o tombola pentru castigarea marelui premiu pus in joc de catre KFC – un iPad 4, de ultima generatie.