Trilulilu.ro, cel mai accesat site romanesc video, a prezentat marti noua infatisare a platformei, in prezent in private beta, compania realizand o schimbare masiva fata de vechiul portal, prin integrarea intr-un singur loc atat a continutului postat pe Trilulilu.ro cat si cel de pe alte retele sociale.
Platforma devine astfel un agregator de videoclipuri, muzica si fotografii de pe principalele retele sociale – Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Google+ si Zonga, acesta din urma apartinand de Trilulilu.

Practic, utilizatorii inregistrati pe Trilulilu vor putea posta, simultan, clipuri, fotografii si muzica direct pe toate retele sociale pe care mai sunt conectati, putand accesa la randul lor media incarcata de prietenii lor pe alte retele, direct pe platforma romaneasca.

Investitia in proiect se ridica la cateva sute de mii de euro, conform lui Sergiu Biris, clujeanul fondator al Trilulilu.ro.

Odata cu relansarea avem in plan si extinderea metodelor de monetizare”, spune Biris. „Pe langa clasicele bannere vom avea «highlighted content», continut creat de utilizatori, acesta putand fi monetizat. Avem mai multe planuri in acest sens”, spune el, mentionand posibilitatea integrarii Google AdSense.

Lansarea in open beta va avea loc in toamna acestui an, putand fi accesibila la adresa http://noul.trilulilu.ro.

Principalele sectiuni ale platformei vor fi prima pagina, retelele mele (feed unic de postari in toate retelele sociale; poate fi filtrat in functie de reteaua dorita), colectiile mele, selectia zilei si campul de cautare.

Per total, noul Trilulilu arata similar cu Pinterest, dar pe langa fotografii poti vizualiza si muzica si clipuri video. Se pot realiza si playlist-uri personalizate si poti impartasi clipuri la randul tau, prin echivalentul butonului Like, denumit "hat".

Trilulilu.ro are in prezent circa 2,3 milioane vizite unice pe luna. „Nu am pus inca accent pe segmentul mobil, dar odata cu relansarea, care va avea aplicatii speciale pentru tablete si telefoane iOS si Android, vom marsa si pe acest segment. Vom vedea cu cat vom creste in trafic, inca e prea devreme sa previzionam”.

Compania urmareste sa lanseze si o varianta a Trilulilu.ro si in limba engleza, urmand sa lanseze platforma la nivel international in viitorul apropiat.

Poti cere sa intri in private beta pe noul.trilulilu.ro. Cum ti se pare noul site? Consideri ca va avea succes? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri