Pentru prima oara, timpul mediu petrecut urmarind media in format digital va depasi timpul mediu petrecut in fata televizoarelor, in 2013, conform celei mai recente estimari ale eMarketer in SUA, scrie presa internationala.
In medie, adultii vor urmari 5 ore online, comparat cu 4 ore si 31 de minute cat urmaresc programe TV. Consumul de televiziune ar putea chiar scadea in acest an, in SUA, in timp ce consumul de media digitala va creste cu 15,8% fata de anul trecut.

Cresterea cea mai importanta este in zona de mobile. Adultii vor petrece in medie 2 ore si 21 de minute implicati in activitati non-voce pe mobile si tablete, mai mult timp decat vor petrece pe desktop-uri si laptop-uri.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri