8 August 2013
Cu ce bannere interactioneaza internautii si cum evolueaza comportamentul utilizatorilor [INFOGRAFIC]
Cauti sfaturi legate de marketing pentru a perfectiona campaniile tale de advertising online? Urmareste infograficul realizat de IDG Knowledge ce subliniaza beneficiile utilizarii de reclame “mai native” in locul traditionalelor campanii cu bannere.
Internet advertising-ul este un segment de piata in continua schimbare si pentru a ramane de succes intr-un business ce progreseaza, cei ce urmaresc o cariera in acest domeniu trebuie sa isi deschida mintea catre beneficiile utilizarii de ad-uri “native” in locul celor standard.
Reclamele banner sunt acele ad-uri standardizate ce apar pe paginile web, de cele mai multe ori fara niciun context cu ele. Desi acest format s-a dovedit a fi de succes in trecut, traim intr-o lume ce progreseaza, cultura se schimba, tinerii sunt satui de bannere traditionale.
Reclamele native ofera internautilor o alternativa proaspata. Acest fel de reclame sunt integrate in continutul paginilor si au legatura cu textul sau imaginile afisate.