“Am intrat pe segmentul de fashion pentru ca ne concentram pe clientii pe care ii avem, iar peste 70% dintre clientii nostri sunt femei. Deocamdata zona de RCA este la limita, dar vom scoate un produs care va targeta mai bine publicul feminin. Segmentele pe care ne vom extinde in perioada urmatoare vor fi mai mult sau mai putin pentru femei. Nu uitam de clientii nostri barbati, dar prioritatile le facem si in functie de publicul pe care il avem. Iar acum vrem sa ne orientam catre femei, catre familie, vrem sa fim mall-ul online al familiei”, a precizat Herghelegiu pentru wall-street.ro.
El a precizat ca exista planuri de extindere pe noi segmente de produse ori servicii, dar nu a mentionat care sunt aceste verticale de business si nici daca vor urma noi lansari pana la finalul anului.
Un alt retailer care initial s-a axat pe un singur segment este eMag, cel mai mare retailer online din Romania, care la inceput a vandut doar produse IT&C, iar ulterior s-a extins catre electrocasnice, carti, muzica, bricolaj, polite RCA, turism sau cosmetice.
Crestere de trei cifre in primul semestru
In primul semestru al anului Elefant.ro a inregistrat o crestere de trei cifre fata de perioada similara a anului trecut, insa Cristian Herghelegiu nu a precizat care au fost veniturile retailerului.Citeste si:
El nu a oferit detalii despre cifra de afaceri pe care o estimeaza pentru acest an si nici despre investiile facute in diversificarea ofertei de produse. In urma cu cateva luni conducerea retailerului afirma ca Elefant.ro si-ar putea dubla cifra de afaceri fata de 2012, cand a avut venituri de circa 3,6 milioane de euro."Vrem sa fim mall-ul online al familiei. Investitiile sunt abia la inceput"
Elefant.ro a fost infiintat in iunie 2010 dupa ce primit o investitie de circa 1,2 milioane de euro din partea Greenlight Invest, unul dintre fondurile de investitii controlate de Ion Sturza, fost director general adjunct al Rompetrol si fost premier al Republicii Moldova.
Din iunie 2010 si pana la inceputul acestui an in dezvoltarea Elefant.ro s-au investit aproximativ doua milioane de euro, dupa cum declara in ianuarie pentru wall-street.ro, Dan Vidrascu, fondator si actionar al Elefant.ro.
"Investitiile sunt abia la inceput", a mai spus Herghelegiu pentru wall-street.ro.
Universal Online Promotion, compania care detine Elefant.ro, a inregistrat anul trecut afaceri de 3,67 milioane de euro si pierderi de 697.000 de euro, conform Ministerului de Finante. De asemenea, compania avea anul trecut un numar mediu de 42 de angajati.
In prezent, retailerul are 85 de angajati, dublu fata de anul trecut.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: