Antreprenorul Valentin Radu, proprietarul Friends Advertising, Sorin Tranca, alaturi de dezvoltatorul de aplicatii Ciprian Dragoi au lansat o platforma pentru optimizarea ratei de conversie, tintind 100 de clienti pana la finalul anului.
Alti actionari ai Marketizator sunt Bojan Spasic si Nicu Stancescu, tot de la Friends Advertising. Formula actionariala formala are 3 parti: Valentin Radu, Ciprian Dragoi si Friends Advertising.

Marketizator ofera posesorilor de magazine de comert electronic posibilitatea de a afla motivele pentru care vizitatorii lor nu cumpara (aproximativ 99 din 100 ies de pe site fara a cumpara) - prin survey-uri, ofera posibilitatea de a opera modificari de design, text si imagini ale anumitor pagini cheie de pe site fara interventia unui programator”, explica Valentin Radu, care printre alte proiecte a lansat si RCA-Ieftin.ro, conceptul proiectului.

Ideea celor cinci a pornit de la experientele lor de marketeri si oameni pasionati de mediul digital. “In plus, din nevoile sesizate in activitatea mea directa pe RCA-Ieftin, am realizat ca un set de instrumente performante de marire a ratei de conversie e o intreprindere anevoioasa, costisitoare si doar partial eficienta. Asa ca am luat nevoile, efectiv si am inchegat un tool care integreaza o serie de tehnici de conversie foarte utile”, explica el.

Pentru inceput, antreprenorii vor sa iasa cu succes din faza de public beta, reusind sa integreze si sa ia in calcul feedback-ul clientilor pe care deja ii deserveste.

Pagina de adaugare in cos este calcaiul lui Ahile a oricarui magazin electronic - 70% dintre cei care ajung acolo abandoneaza inainte de a cumpara. Noutatea majora a acestei solutii este posibilitatea de a programa interactiuni cu vizitatorii in functie de ce date se stiu despre acestia (oras, temperatura, istoric, produse vizitate, cuvinte cheie, valoare achizitii, etc). Exemplu: daca anumiti vizitatori sunt prima data pe site si viziteaza site-ul din Brasov, acestia pot primi o pagina diferita, in care sunt oferite asrgumente specifice pentru acesta: livrare gratuita in Brasov, 100 de clienti multumiti in Brasov etc.). Solutia Marketizator se adreseaza magazinelor de comert electronic mici si medii din intreaga lume, costul sau fiind de aproximativ 20 de ori mai mic decat costul cumulat al solutiilor existente pe piata care ofera aceste facilitati”, spune Valentin Radu.

La o luna de la lansare, compania are clienti precum F64.ro, Creaton, Koyos.ro. Din Romania mai sunt si alti clienti din IT&C, cluburi shopping, turism, bijuterii, fashion si auto.

Cei cinci vor investi circa 100.000 de euro pana la sfarsitul lui 2013 si vor atinge break-even-ul in a doua jumatate a lui 2014.

“Dupa o luna de lansare avem clientii mentionati mai sus, prospecti destul de multi si interesati. Dar, mai interesant decat toate, avem peste 50 de site-uri inscrise pe platforma (in trial sau platitori)”.

Atuurile pe care mizeaza antreprenorii din mediul digital sunt faptul ca preturile sunt cu pana la 20 de ori mai mici decat ale concurentilor. De asemenea, platforma pleaca de la premisa ca marketerul este un om foarte ocupat si “ii propune un fel de lucru in care dependenta lui de programatori si designeri este destul de mica - platforma are si o baza de template-uri creative destul de serioasa, iar implementarea codului dureaza 30 de secunde”.

Preturile variaza de la 100$/luna pana la 350$/luna, existand si un modul gratuit.

Pana la finalul anului, antreprenorii tintesc 50 de clienti din Romania si tot atatia din afara tarii.

Consideri ca proiectul “va prinde”? Ti se pare un instrument util? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri