Daca in 2006 doar circa un sfert din volumul vanzarilor de bilete pentru diferite evenimente muzicale se realizau exclusiv online, in 2013 procentul a crescut la 70%, conform lui Bogdan Tudor, director general MyTicket.ro.

“Estimam ca piata se va consolida si se va mentine la aproximativ 10 milioane de euro anual, mai ales ca preturile de vanzare ale biletelor s-au situat in jurul unor valorii medii, din cauza situatiei economice in care ne-am confruntat precum si scaderea resurselor financiare ale cumparatorilor. Cu toate acestea, apreciem ca mediul online va depasi chiar 75% din vanzarile de bilete ale evenimentelor mari”, a declarat Bogdan Tudor.

Piata romaneasca de bilete online a devenit tot mai dinamica in ultimii ani, atragand din ce in ce mai multi cumparatori. In acest context, companiile autohtone de ticketing au depus un efort continuu de a-si spori volumul vanzarilor. MyTicket.ro detine o cota de piata de 40%, conform propriilor estimari.

Potrivit companiei, piata de concerte a inregistrat din 2010 pana in prezent o crestere anuala intre 7% si 10% (atat ca numar de bilete vandute, cat si ca valoare medie a acestora), ducand la vanzari totale de 10 milioane euro si o diversificare a ofertei culturale.

Principalii concurenti ai MyTicket.ro sunt Bilete.ro, VreauBilet.ro sau Biletoo.ro.

Citeste si:
Cat costa sa inveti o limba straina in centre specializate sau online?
Costurile cursurilor de limbi...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Trei domenii pe care au aplicat online cei mai multi candidati in 2019