Homeycomb.ro, proiect de fash sales home&deco din Romania, va atrage pana la finalul anului venituri de circa 1,5 mil. euro, pe fondul ratei de conversie de 3-5% dintre vizitatori si a cresterii comertului online.

Traficul Homeycomb.ro a atins in septembrie 400.000 de vizitatori, conversia situandu-se intre 3-5%. Discount-ul oferit de companie ajunge pana la 70%.

“Conceptul de flash sales se bazeaza pe o cantitate limitata de produse, oferite pe o perioada determinata de timp, cu un discount foarte mare. Avem buyeri specializati care cauta in toata lumea produsele care urmeaza sa fie incluse in campaniile zilnice”, a declarat Cristina Miu, director Homeycomb.ro.

In prezent, numarul membrilor site-ului creste lunar cu 30-40%. Pana la finalul anului 2015, Homeycomb.ro estimeaza un volum de vazari de 17.000.000 euro si 1.500.000 abonati.

De curand, site-ul a dezvoltat si o platforma de sfaturi in domeniul decoratiunilor interioare, http://blog.homeycomb.ro/ care ofera in mod continuu sfaturi si sugestii despre cum sa alegi un anumit produs, cum poti sa economisesti resurse aplicand conceptul “do it yourself”, dar si care sunt cele mai noi tendinte in materie de design interior, mobilier si accesorii.

Citeste si "Homeycomb.ro a inchiriat 900 mp in birourile ING din Pipera".

Citeste si:
Nissan GT-R50 primeste un design fara limite de la Italdesign
Nissan GT-R50 primeste un...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Ca sa fie cool bancile ar trebui sa se "lipeasca" de ultimele trenduri