Cele mai bune proiecte online din Romania au fost premiate in cadrul galei Internetics, care a avut loc pe 10 octombrie. Webstyler a fost desemnata agentia anului, aceasta castigand in total sase premii, printre care trofeul de aur la Websites, Microsites and blogs promoting brands, cu “Tara lui Andrei”, pentru Petrom si trofeul de argint la categoria Interactive Campaigns - Digitally Led Campaigns, pentru campania “Why don’t you come over?”, realizata pentru Gandul.info.

Agentiile castigatoare la editia de anul acesta sunt: CAP & SENIORHYPER, CARAT Romania (alaturi de Mediafax Group), Colorbitor Digital, GreenPixel Interactive, HMedia Romania, iLeo (cu Arsenoaiei & Matasel), Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, MRM Worldwide Romania (cu BV McCann Erickson Romania & UM Romania), Publicis Bucharest, The Practice Romania si Webstyler (impreuna cu GMP Advertising).

MRM Worldwide Romania a plecat acasa cu cinci premii, doua pentru campania “Bucharest not Budapest”, pentru brand-ul ROM, doua premii pentru campania “Share your voice”, realizata pentru Coca-Cola, un premiu pentru lucrarea „Doncafé Live Radio Vending Machine”, plus premiul special Best Use of Technology, pentru lucrarea „Live Tweets”, realizata tot pentru Coca-Cola.

Cea mai premiata lucrare din competitie a fost “Why don’t you come over?”, semnata de Webstyler pentru Gandul.info, care a castigat in total patru premii in concurs, doua premii la categoria Online Media and Tools, la sectiunile Viral Non Video si Social Media Tools, premiul la categoria Interactive Campaigns - Digitally Led Campaigns, sectiunea Art, Culture, Media and Entertainment, dar si trofeul de argint in aceasta categorie.

La categoria Websites, Microsites and blogs promoting brands, trofeul de aur a fost castigat de “Tara lui Andrei”, pentru Petrom, trofeul de argint a fost castigat de Kubis, pentru Experimentalist.ro, Grolsch, iar trofeul de bronz a fost castigat de iLeo & Arsenoaiei& Matasel pentru 4inmasina.

Premiul special Best Web Design a fost castigat de agentia COS.ro, pentru lucrarea“BrandUP Interactive”, realizata pentru Corporate Office Solutions.

La categoria Interactive Campaigns - Digitally Led Campaigns, trofeul de aur a fost revendicat de Publicis Bucharest, pentru “Pegas – new models launch”, iar trofeul de argint de Webstyler, pentru “Why don’t you come over”, realizata impreuna cu GMP Advertising pentru Gandul.info. Trofeul de bronz nu s-a acordat.

La categoria Interactive Campaigns - Digital component of an integrated campaign nu s-au acordat trofeele de aur, argint si bronz.

Premiul Online Innovation of the Year a fost redefinit anul acesta de catre membrii juriului in Best Use of Technology si a fost castigat de: lucrarea “Orange Interactive Orchestra”, realizata de SENIORHYPER pentru Orange, “Live Tweets”, semnata de MRM Worldwide Romania & BV McCann Erickson Romania pentru Coca-Cola si lucrarea “Cronovizor”, semnata de Colorbitor Digital.

Premiul de Best Newcomer a fost revendicat tot de Colorbitor Digital, pentru lucrarea “Cronovizor”.

Ursus Breweries a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv Most Creative Client of the Year.

Lista completa a castigatorilor pe categorii si sectiuni o puteti gasi pe www.internetics.ro.

Competitia Internetics de anul acesta a reunit 200 de lucrari si 42 de agentii participante, iar campania de comunicare a editiei 2013 - “Urzeala Like-urilor” - vorbeste despre importanta comunitatilor in universul online-ului si este semnata de Gavrila & Asociatii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri