Financial Times a anuntat ca va publica doar o singura editie tiparita unica pe zi in toate regiunile unde este distribuit ziarul economic. Publicatia britanica vrea sa se concentreze mai bine pe mediul online, anunta AFP, potrivit Mediafax.

Astfel, cotidianul, detinut de compania Pearson, nu va mai publica multiplele sale editii actualizate in functie de orarele tarilor in care apare. In prezent, Financial Times apare in cinci editii: SUA, Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu si Asia.

„Proiectul nostru este de a lansa o editie print unica, pentru toate regiunile, din primul semestru al anului 2014”, le-a transmis redactorul-sef Lionel Barber angajatilor cotidianului economic britanic.

Strategia publicatiei pune pe primul loc mediul online, mai ales ca abonamentele la continutul de pe site depaseste cu 100.000 de unitati abonamentele la editia tiparita. Totodata, Barber spune aceasta schimbare este necesara cu atat mai mult cu cat tot mai multi cititori prefera sa citeasca stirile pe computer, tableta sau telefoane inteligente.

„Modificarile vor avea impact asupra structurii redactiei si a modului nostru de a face jurnalism”, a spus Barber.
Eventualele implicatii asupra angajatilor nu vor fi cunoscute decat „peste cateva luni”, a precizat un purtator de cuvant al publicatiei.

Publicatia Financial Times, ale carei continuturi online sunt disponibile numai pe baza de abonament, sarbatoreste anul acesta 125 de ani de la infiintare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri