In ciuda crizei financiare, ce a lovit aproape toate domeniile si industriile, piata de comert online din Polonia va cunoaste o crestere de 15% in acest an, la 24 miliarde de zloti polonezi (circa 5,7 miliarde euro), pastrand in acest fel ritmul de evolutie de doua cifre din ultimii ani, arata o analiza a companiei de cercetare PMR.

Tot mai multi retaileri din Polonia opteaza pentru a intra pe piata de eCommerce, un segment care a crescut constant in anii de criza.

Conform analizei PMR, principala motivatie a clientilor pentru cumparaturile online este aceea a pretului mai atractiv (76% dintre respodenti).

Aproximativ 70% dintre cumparatorii din mediul online au precizat ca utilizeaza motoarele de cautare dedicate pentru a gasi cele mai mici preturi inainte de a se decide sa achizitioneze un produs. Statistica arata ca pretul cantareste foarte mult in decizia de cumparare a polonezilor, cu mult mai important decat reputatia magazinului online.

Tot din datele cercetarii PMR reiese ca circa jumatate dintre respondenti (47%) revin pentru cumparaturi ulterioare tot la magazinul de unde au achizitionat ultima data.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri