Magazinul online eMag, cel mai mare jucator de pe piata de retail online IT&C din Romania, a ajuns la cota de piata de 50% in Bulgaria, la un an de la lansare, si estimeaza ca intr-un an va deveni lider si in Ungaria, unde si-a lansat operatiunile in urma cu o luna.

"Am reusit afara, avem 50% cota de piata in Bulgaria intr-un an. Am inceput in Ungaria acum o luna si deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. In Ungaria ne intalnim cu jucatori mai mari, precum Tesco. Credem ca intr-un an vom deveni lideri de piata si in Ungaria", a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu, la Retail Arena, conferinta organizata de Wall-Street.ro

El a aratat, potrivit Mediafax, ca in cifre eMag reprezinta 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfa si 700 de angajati.

Compania investeste anual 1 milion euro in logistica si 2 milioane euro in soft.

Magazinul online este controlat de grupul sud-african Naspers, prin firma Dante International, si a avut anul trecut o cifra de afaceri de 165 milioane euro, in crestere cu 13,8% fata de 2011.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri