20 Noiembrie 2013

eMag: Intr-un an vrem sa devenim lideri si in Ungaria



Magazinul online eMag, cel mai mare jucator de pe piata de retail online IT&C din Romania, a ajuns la cota de piata de 50% in Bulgaria, la un an de la lansare, si estimeaza ca intr-un an va deveni lider si in Ungaria, unde si-a lansat operatiunile in urma cu o luna.

"Am reusit afara, avem 50% cota de piata in Bulgaria intr-un an. Am inceput in Ungaria acum o luna si deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. In Ungaria ne intalnim cu jucatori mai mari, precum Tesco. Credem ca intr-un an vom deveni lideri de piata si in Ungaria", a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu, la Retail Arena, conferinta organizata de Wall-Street.ro

El a aratat, potrivit Mediafax, ca in cifre eMag reprezinta 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfa si 700 de angajati.

Compania investeste anual 1 milion euro in logistica si 2 milioane euro in soft.

Magazinul online este controlat de grupul sud-african Naspers, prin firma Dante International, si a avut anul trecut o cifra de afaceri de 165 milioane euro, in crestere cu 13,8% fata de 2011.



Citeste si