Dupa cele doua campanii de reduceri masive – Early Black Friday si Black Friday -,compania QuickMobile a totalizat vanzari de peste 3,8 milioane de euro, prin cele 34 de showroom-uri din toata tara si prin intermediul magazinului online.

Romanii au fost atrasi mai ales de reducerile de 50% la toate accesoriile pentru telefoane, laptopuri si tablete disponbile in reteaua QuickMobile.

Cele mai vandute produse au fost, ca si in campania initiala de pe 22 noiembrie, accesoriile pentru telefoane, laptopuri si tablete, disponibile la preturi cu 50% mai mici.

”Suntem fericiti ca am reusit sa ne depasim estimarile de vanzari pentru cele doua campanii de reduceri – Early Black Friday si Black Friday. Ne-a ajutat foarte mult si schimbarea serverului, care nu ne-a dezamagit in toata aceasta perioada”, declara Tudor Tiboc, CEO QuickMobile.

Citeste si:
Cum sa te feresti de capcanele retailerilor de Black Friday
Black Friday: sunt sau nu...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Ultimul Black Friday inainte de criza?