Brandurile se plang ca in ultima perioada expunerea lor pe Facebook a scazut substantial, chiar Facebook recunoscand ca va scadea, constant, vizibilitatea postarilor companiilor daca acestea nu platesc. fbMonitor a realizat un studiu pe paginile din Romania pentru a afla daca, intr-adevar, acesta este cazul.

Compania a luat primele 1000 de pagini din Romania dupa numarul de fani si a analizat:

a) Engagement rate mediu: raportul intre numarul de fani activi (duplicati) ai celor 1000 de pagini si numarul total de fani
b) Like rate: raportul intre numarul de like-uri pe cele 1000 de pagini si numarul total de fani duplicati
c) Comment rate: idem b), dar pentru comentarii

d) Share rate: idem b), dar pentru share-uri

Iar raspunsul este categoric da: vizibilitatea brandurilor a scazut iar acest lucru se poate observa in toti indicatorii (enagagement rate, like rate, share rate, comment rate). Iar, in ultima saptamana, (2-8 decembrie 2013) se vede inca o cadere abrupta.
Engagement rate-ul a scazut de la aproape 5% la inceputul anului la 1.7% in ultima saptamana.

Like rate-ul a scazut de la peste 10% la 3.48% in ultima saptamana.

Like rate-ul a scazut de la peste 10% la 3.48% in ultima saptamana.

Comment rate-ul a scazut de la 1.1% la 0.20%.

Share rate-ul a scazut de la 1.5% la sub 0.60%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri