Brandurile se plang ca in ultima perioada expunerea lor pe Facebook a scazut substantial, chiar Facebook recunoscand ca va scadea, constant, vizibilitatea postarilor companiilor daca acestea nu platesc. fbMonitor a realizat un studiu pe paginile din Romania pentru a afla daca, intr-adevar, acesta este cazul.

Compania a luat primele 1000 de pagini din Romania dupa numarul de fani si a analizat:

a) Engagement rate mediu: raportul intre numarul de fani activi (duplicati) ai celor 1000 de pagini si numarul total de fani
b) Like rate: raportul intre numarul de like-uri pe cele 1000 de pagini si numarul total de fani duplicati
c) Comment rate: idem b), dar pentru comentarii

d) Share rate: idem b), dar pentru share-uri

Iar raspunsul este categoric da: vizibilitatea brandurilor a scazut iar acest lucru se poate observa in toti indicatorii (enagagement rate, like rate, share rate, comment rate). Iar, in ultima saptamana, (2-8 decembrie 2013) se vede inca o cadere abrupta.
Engagement rate-ul a scazut de la aproape 5% la inceputul anului la 1.7% in ultima saptamana.

Like rate-ul a scazut de la peste 10% la 3.48% in ultima saptamana.

Like rate-ul a scazut de la peste 10% la 3.48% in ultima saptamana.

Citeste si:
Primar PSD, sanctionat dupa ce l-a facut derbedeu pe un consilier PNL
Primar PSD, sanctionat dupa...

Comment rate-ul a scazut de la 1.1% la 0.20%.

Share rate-ul a scazut de la 1.5% la sub 0.60%.

Citeste si:
Ristariu, Mondelez:Consumatorii vor inovatii si de la brandul preferat
Alexandra Ristariu, Mondelez:...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Cati bani au cheltuit pe Facebook candidatii la prezidentiale