Oficialii Instagram, aplicatie foto detinuta de Facebook, spun ca utilizatorii apreciaza reclamele servite de companie pe platforma de sharing si de editare foto, scrie presa internationala.

Primele patru campanii derulate pe Instagram, printre care Levi’s si Ben and Jerry, au atins 7 milioane de persoane din SUA intr-o saptamana, conform companiei.

Instagram spune ca 17% dintre oamenii care au vazut o singura reclama la Ben and Jerry nu doar ca au aflat de un anumit produs al companiei, dar l-au si asociat cu brandu.

Citeste mai mult pe Marketingland.com.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri