"Nu exista corectitudine in business, fiecare trage cat poate spuza pe turta lui. Cei care incearca sa fie corecti sunt mai apreciati de public si de comunitatea lor, ceilalti fac ce pot". Asta crede bloggerul Vali Petcu, cunoscut mai ales prin pseudonimul Zoso, despre concurenta in blogosfera.

Afirmatia lui face parte dintr-o initiativa a Wall-Street.ro prin care cei mai cunoscuti bloggeri romani au dat note blogosferei din Romania si si-au exprimat parerile despre cursul acesteia in 2013 si in viitor.

Pentru onestitate in blogosfera, Zoso are nota 5 si spune astfel ca „nu exista corectitudine in business, fiecare trage cat poate spuza pe turta lui. Cei care incearca sa fie corecti sunt mai apreciati de public si de comunitatea lor, ceilalti fac ce pot".

Vali Petcu (Zoso.ro) mai crede ca investitiile in 2014 vor continua sa creasca. „Au ramas doar doua medium-uri pentru publicitate: TV-ul si Internetul, iar blogurile sunt acolo in frunte, inaintea site-urilor, care vand la kilogram, si a Facebook, care e dubios si poluat”, a completat bloggerul, potrivit caruia in 2013, au existat mai putine campanii comparativ cu anul trecut, „dar mai mari si mai bine coordonate. Cumva s-a trecut de la incercarea mediului cu degetul la investitii un pic mai serioase si masuratori mai atente”, explica el.

Ce note a mai dat a dat bloggerul si ce credere despre intersectarea profesiei de jurnalist cu munca de blogger, cititi aici.

Carti audio: invata business...
Citeste si: Carti audio: invata business ascultandu-i pe altii


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Provocari de business in contextul insolventei