Majoritatea internautilor romani, 8 din 10, observa reclamele online, chiar daca nu dau click pe ele. Mai mult, 28% dintre cei chestionati in cadrul unui studiu GfK spun ca, desi nu le deschid, sunt influentati de mesajul transmis de ele.

Aproape trei sferturi (73%) cred ca sunt prea multe reclame in spatiul virtual, iar 58% le considera sacaietoare. Cu toate acestea, un sfert dintre cei chestionati declara ca le plac reclamele, iar 15% chiar ca au incredere in mesajele promovate prin intermediul lor.
Companiile considerate cele mai potrivite sa comunice online prin reclame de catre mai bine de 70% dintre respondenti provin din domenii precum turism si vacante, divertisment, retail si electronice sau electrocasnice.

La polul opus, produsele pentru bebelusi, bauturile alcoolice si nealcoolice, suplimentele nutritive, mancarea si accesoriile pentru animale de companie sau partidele politice se numara printre cele mai putin potrivite pentru acest gen de promovare (cu procente de sub 30%).

Studiul a fost realizat online, pe un esantion de 524 persoane utilizatoare de Internet din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 ani.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Review-urile consumatorilor, un criteriu important la cumparaturi