27 Ianuarie 2014

eCommerce-ul evolueaza puternic in statele emergente - studiu preliminar PwC



Un raport preliminar al PwC privind comertul online la nivel global arata ca populatiile Africii de Sud precum si alte altor state emergente cumpara mai des si de pe mai multe canale, din magazine de comert online, scrie presa internationala.

Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketingul, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital. Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro

Pentru raportul pe 2013, consultantii de la PwC au chestionat 15.000 de consumatori din 15 teritorii, inclusiv Africa de Sud, stat similar ca dezvoltare cu Turcia, China sau Brazilia.

Conform PwC, clientii seteaza standarde din ce in ce mai ridicate pentru retaileri, in ceea ce priveste gamele de produse, viteza serviciilor, preturi reduse si oferte consistente, avand o mentalitate a serviciilor 24-7.

Raportul, care urmeaza a fi publicat complet in februarie, noteaza de asemenea ca din ce in ce mai multi clienti prefera sa faca cumparaturi de pe site-uri mobile optimizate, sau prin aplicatii dedicate, in timp ce 80% dintre respondenti apreciaza livrarea gratuita.

De altfel, Africa de Sud se asemana destul de mult cu Romania in ceea ce priveste informatiile oferite de PwC:

- 13% dintre respondentii sud africani cu acces la Internet cumpara online saptamanal;
- 68% dintre respondenti au realizat prima achizitie online in urma cu patru ani;
- 48% cumpara produse pe canalele social media;
- 49% cumpara de pe telefoane mobile;
- 40% cumpara de pe tablete.

Totodata, ca si in Romania, retailerii online din Africa de Sud incep sa puna accent pe platformele mobile. O cercetare realizata de Kalahari in iunie 2013 a revelat ca achizitiile realizate de clienti de pe tablete a crescut cu 70% de la an la an.



Citeste si