29 Ianuarie 2014

Elefant.ro: Unii parinti cheltuiesc peste 30% din economiile pe o luna pentru cresterea copiilor



Unii parinti investesc intr-o luna si peste 30% din economiile gospodariei pentru cresterea copiilor, a afirmat Dan Vidrascu, directorul general al Elefant.ro, cea mai mare librarie online de pe piata locala, dar care in ultimii doi ani s-a extins si in zona de jucarii, haine si incaltaminte.

Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketingul, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro

Astfel, parintii investesc tot mai mult in jocuri de constructie, jocuri de inteligenta si de strategie, conform unui raport efectuat de Elefant.ro asupra intregului volum de comenzi primite in 2013 pe categoria de jucarii,

Romanii cheltuie in medie 100 de lei pe jucarii

In 2013, valoarea medie a comenzilor la categoria jucarii pe Elefant.ro a fost de 104 lei, cu 38% mai mult fata de 2012.

In top 15 al celor mai cumparate jocuri, sapte pozitii sunt detinute de seturi LEGO, la mare cautare fiind si jocurile din seria IQ (IQ Twist si IQ Fit), jocul de strategie Camelot Junior si jocul de management Monopoly Empire.

Papusile din seria Monster High au fost preferatele fetelor in 2013, iar pentru copiii de pana in trei ani parintii s-au orientat catre foarte popularul catelus vorbitor cu care micutii pot invata cuvinte in limba romana.

Pe de alta parte, “Colonistii din Catan”, un joc de strategie destinat celor cu varste de peste 14 ani, a fost cel mai cumparat joc in 2013.

Vor sa adauge 5.000 de produse pentru copii

“Un mall dedicat familiei nu poate exclude produsele dedicate copiilor pentru cresterea carora parintii investesc uneori si peste 30% din economia totala a gospodariei. Ne propunem ca in urmatoarele luni sa extindem oferta Elefant.ro pentru copii cu peste 5.000 de produse, din mai multe categorii, de la accesorii scolare, pana la imbracaminte, incaltaminte si produse de ingrijire“, explica Dan Vidrascu, CEO al Elefant.ro.

Retailerul Elefant.ro comercializeaza online jocuri si jucarii din 2012, in cursul anului trecut oferta din aceasta categorie crescand cu mai mult de 300% ca numar de produse.

Site-ul, pozitionat de anul trecut ca “mall-ul online al familiei”, are in portofoliu peste 100.000 de produse, printre care carti, eBooks, jucarii, filme, muzica, eReadere, tablete, produse de imbracaminte, incaltaminte si accesorii.

Elefant.ro este un retailer lansat Universal Online Promotion in iunie 2010, iar in 2012 a avut o cifra de afaceri de 3,6 milioane de euro.



Citeste si