Veniturile celui mai mare retailer online din China, Alibaba Group, au crescut cu 51% in trimestrul trei al anului trecut, pana la 1,78 miliarde de dolari, pe masura ce compania isi continua expansiunea, scrie presa internationala.

Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketing, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro.

Profitul in cele trei luni incheiate in septembrie 2013 au crescut cu 12% fata de trimestrul precedent, pana la 800 de milioane de dolari, conform datelor oferite pe Bursa de Yahoo, companie care detine 24% in Alibaba Group.

Anul trecut, compania chinezeasca a facut o serie de investitii pentru a-si consolida pozitia in afara sectorului eCommerce.

Alibaba a platit 586 mil. De dolari pentru 18% in Sina Weibo, serviciu similar cu Twitter. Totodata, compania a facut pasi importanti in plata mobila, prin Alipay.

Pe 11 noiembrie, o „vinere neagra” in China, tranzactiile au atins recordul de 5,77 miliarde de dolari pe platformele Tmall si Taobao ale Alibaba.

Citeste si:
Amenintarile financiare in 2020: domeniile fintech, mobile banking
Amenintarile financiare in...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si