5 Februarie 2014

Foodpanda a atras 20 de milioane de dolari investitii si continua expansiunea globala



Foodpanda si brandul afiliat Hellofood, cel mai dinamic serviciu de livrari mancare la domiciliu la nivel global, au primit inca 20 de milioane de dolari fonduri de la un grup de investitori printre care si Phenom Ventures.

Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketing, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro.

Cu noua investitie, Foodpanda, brand prezent si pe piata locala, va continua sa se extinda la nivel global, urmand sa fie prezent in peste 40 de piete pana la finalul primului trimestru. Compania opereaza in prezent pe patru continente.

Anul trecut, Foodpanda s-a extins in 20 de tari, inclusiv Romania, si a lansat aplicatia proprie pentru iOS si Android. Foodpanda se va extinde in opt noi tari, inclusiv Croatia, Bulgaria, Serbia, Slovenia, Kazakhstan, Azerbaijan, Tanzania si Uganda, in prima parte a lui 2014.

In 2013, Foodpanda a mai primit o investitie de 20 de milioane de dolari de la Phenomen Ventures si Investment AB Kinnevik si 8 milioane de dolari de la iMENA Holdings.



Citeste si