Afacerile Elefant.ro, cea mai mare librarie online din Romania, au crescut cu 80% in 2013, la 6,5 milioane euro, fata de anul 2012, cand magazinul a avut venituri de 3,6 milioane euro.

Vanzarile de carte si eBooks au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a elefant.ro, categoriile de produse recent lansate avand insa cresteri peste media pietei in fiecare luna.

“Datorita performantelor inregistarte in 2013, elefant.ro a reusit sa ajunga la o pondere de 8-10% din piata nationala de carte cifrata la 50-60 de milioane de euro. In segmentul de carte digitala, prin cele peste 3000 de titluri oferite online, Elefant.ro a ajuns sa detina peste 80% din piata de eBooks”, a declarat Dan Vidrascu (foto), directorul general Elefant.ro.

Transformarea Elefant.ro va continua si in 2014, prin listarea online a mai multe categorii de produse, dar si prin cresterea gamei la fiecare dintre categoriile lansate recent (jucarii, imbracaminte, incaltaminte, accesorii).

“Clientii Elefant.ro nu cumpara doar carti si jucarii. Dorim sa le oferim posibilitatea de achizitiona cat mai multe produse din cosul familiei lor si acesta va fi principalul obiectiv al nostru in acest an. Vom mari gama de produse si lucram, de asemenea, la reducerea timpilor de livrare Ne gandim chiar la deschiderea mai multor puncte de livrare atat in Bucuresti cat si in alte orase”, a adaugat Dan Vidrascu.

In prezent, Elefant.ro comercializeaza peste 130.000 de produse si are 300.000 de clienti activi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri