ONG-urile din Romania se pot promova gratuit pe Google.ro, prin Google Ad Grants, un program lansat de compania americana si care ofera organizatiilor non-profit posibilitatea de a-si face cunoscute initiativele in baza a 10.000 de dolari pe luna.

Mai exact, prin Ad Grants, Google ofera organizatiilor non-profit granturi sub forma de reclama AdWords, in valoare 10.000 de dolari pe luna.

ONG-urile care obtin granturi in cadrul acestui program isi creeaza si administreaza propriile conturi de AdWords - ca orice agentie sau companie.

Campaniile derulate de ONG-uri in cadrul Google Ad Grants trebuie sa aiba un buget zilnic maxim de 330 dolari, costul pe click (CPC) maxim sa fie de maxim 2 dolari si sa foloseasca doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor aparea pe Google.ro

Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- sa functioneze si sa deruleze campanii umanitare in conformitate cu legislatia tarii de origine
- sa accepte si sa fie de acord cu documentatia solicitata la inscriere, privind nediscriminarea, primirea si utilizarea donatiei
- sa aiba un website functional, cu un volum substantial de continut

„Constatam, in mod repetat, ca organizatii non-guvernamentale din Romania utilizeaza internetul nu doar ca o cale eficienta de comunicare a propriilor initiative, ci si pentru a explora creativ noi servicii, bazate pe tehnologii online. In acest sens, lansarea programului Google Grants poate avea o contributie importanta la succesul multor initiative frumoase derulate de fundatii si asociatii non-profit”, a declarat Dan Bulucea, Country Manager Google Romania.

Mai multe detalii despre eligibilitate se gasesc la adresa: http://goo.gl/33BXKG. Organizatiile care indeplinesc conditiile de eligibilitate se pot inscrie in Google Ad Grants la aceasta adresa: http://goo.gl/8keWgk.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri