Reteaua sociala Facebook a renuntat la serviciul sau de adrese e-mail de tip @facebook.com, pe care l-a lansat la sfarsitul anului 2010, dar care era foarte rar utilizat, informeaza AFP.

"Ii prevenim pe utilizatorii care folosesc adresele de tip @facebook.com ca aceasta functie a fost modificata", a declarat, luni, un purtator de cuvant al companiei.

De acum inainte, e-mailurile trimise la adresele de acest tip vor fi transferate in e-mailurile personale pe baza carora utilizatorii si-au creat conturile de Facebook, potrivit Mediafax.

"Cand cineva trimite un mesaj pe o adresa de tip @facebook.com, acel mesaj nu va mai ajunge in mesageria contului de Facebook. In schimb, e-mailul va fi transferat in prima adresa a contului (utilizatorii au optiunea de a dezactiva transferul)", a precizat acelasi purtator de cuvant.

Potrivit bbc.co.uk, aceasta modificare va fi operata la inceputul lunii martie. Purtatorul de cuvant a explicat ca decizia in cauza a fost luata pentru ca "cei mai multi utilizatori nu isi foloseau adresele de Facebook" si ca grupul american prefera "sa se concentreze pe imbunatatirea serviciului (sau) de mesagerie mobila".

Facebook a inceput sa aloce la sfarsitul anului 2010 fiecarui utilizator o adresa de e-mail care se termina in @facebook.com, in care acestia puteau sa primeasca si mesaje de la persoane care nu se aflau in lista lor de contacte de pe site.

Proiectul a fost interpretat in epoca drept o tentativa de a ataca sistemele de e-mail furnizate de Gmail si Google. Sistemul de e-mail oferit de Facebook a fost din nou criticat in 2012: reteaua si-a atras un val de critici dupa ce a inlocuit e-mailurile personale ale utilizatorilor, care apareau in profilurile de Facebook ale acestora, cu adresele lor de tip @facebook.com.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri