14 Martie 2014

Yahoo a incheiat un parteneriat cu site-ul de comentarii online Yelp



Grupul american Yahoo! a inceput miercuri sa integreze in rezultatele oferite de motorul sau de cautare comentariile internautilor despre restaurantele americane si despre alte tipuri de afaceri, gestionate pe site-ul Yelp, informeaza AFP.

"Suntem bucurosi sa anuntam un parteneriat cu Yelp", se afirma intr-un comentariu publicat de reprezentantii grupului Yahoo! pe blogul oficial. "Acum, cand va fi utilizat Yahoo Search pentru a gasi un business local in Statele Unite de pe un telefon inteligent, tableta sau PC, vor putea fi vazute comentariile clientilor, informatii comerciale si nota - acordata sub forma unor stelute - furnizata de Yelp", scrie Mediafax.

Yelp a confirmat informatia pe propriul blog, unde reaminteste faptul ca detine deja peste 53 de milioane de comentarii ale internautilor.

Zvonuri despre acest parteneriat au circulat deja luna trecuta, insa acest fapt nu a impiedicat actiunile Yelp sa profite de pe urma anuntului de miercuri, crescand cu 2,90%. In schimb, actiunile Yahoo! au scazut cu 0,21%.

Yahoo! spune ca acest nou parteneriat ii va permite sa "isi imbogateasca" paginile sale de cautare.

Continuturile diversificate reprezinta noua axa de strategie pe care pune accentul directorul general al grupului Yahoo!, Marissa Mayer, care incearca sa relanseze cresterea grupului de cand a preluat aceasta functie in vara anului 2012. Ea a luat deja mai multe masuri pentru a difersifica ofertele de continuturi de pe site-urile grupului Yahoo!, angajand in special jurnalisti renumiti. Marissa Mayer a multiplicat, totodata, numarul achizitiilor, pentru a spori numarul talentelor si inovatiilor, dar a remaniat si cateva dintre serviciile-vedeta ale grupului, precum serviciul de mesagerie si pagina de start.



Citeste si