Reteaua sociala americana Facebook a redus considerabil vizibilitatea organica pe care postarile companiilor o au printre cei ce urmaresc brandurile respective si, daca firmele nu vor plati pentru “a scoate in fata” mesajele, acestea nu vor fi vazute decat de 1-2% dintre fani, scrie presa internationala.

In 2012, Facebook a admis ca doar 16% dintre followerii paginilor vad update-urile de pe pagini. In octombrie anul trecut, ponderea scazuse la 12% si in decembrie procentul a scazut la doar 3%.

Scaderea nu se va opri aici. Practic, Facebook spune STOP promovarii gratuite pe retea: esti companie si vrei ca mesajele tale sa fie vazute? Plateste! Acesta este mesajul transmis de reteaua americana, in continua cautare de venituri.

Publicatia Time raporteaza ca Facebook se afla in proces de a dilua felul in care postarile companiilor sunt “impinse” catre cei care urmaresc brandurile respective, urmand ca in urmatoarele saptamani ponderea celor ce vor vedea, natural, postarile, sa scada la 1-2%.

In mod oficial, Facebook nu a dorit sa comenteze asupra acestui subiect, insa datele analizate de companiile specializate indica aceasta pondere ca fiind cea mai probabila in urmatoarele saptamani.

Pentru brandurile care s-au straduit timp de ani sa stranga o baza solida de followeri vor exista doar doua solutii – vor renunta la Facebook si isi vor indrepta atentia catre alte forme de advertising/comunicare, sau vor plati.

TU ce ai alege? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri