Atunci cand vine vorba de spam, Facebook a incercat de-a lungul timpul sa faca o treaba mai buna, desi in mod ocazional “mai scapa” cate un clip sau o fotografie nelalocul lor. Gigantul american a promis ca va adresa problema spam-ului mai agresiv, anuntand (noi) modificari la News Feed, scrie presa internationala.

Conform unui anunt al Facebook, compania americana a promis sa reduca numarul spam-urilor. Facebook va tinti trei tipuri de postari, incepand cu cele care sunt realizate exclusiv pentru a atrage like-uri. In mod tipic, acestea sunt postari care cer utilizatorilor sa dea like pentru a primi un premiu sau din motive superstitioase. Uneori oamenilor le este cerut sa dea like pentru o cauza nobila. Conform Facebook, calitatea acestor postari nu este mare.

Facebook spune ca acest tip de postari sunt, in medie, cu 15% mai putin relevante decat alte story-uri cu numar similar de like-uri, comentarii sau share-uri.

Un exemplu din Romania de postare realizata exclusiv pentru a atrage like-uri si comentarii este cel de mai jos, scris de publicatia Rol.ro.

Compania spune ca postarile care vor sa te ademeneasca sa dai like nu vor mai aparea in pozitii privilegiate pe wall-urile oamenilor. Totodata, Facebook a subliniat ca nu va impacta paginile care chiar incearca, in mod genuin, sa starneasca comentarii intre oameni.

Continutul care circula prea mult este a doua categorie care va fi franata de Facebook. Acele fotografii amuzante care se incarca frecvent pe Facebook nu vor mai aparea prioritar, incercandu-se limitarea postarilor duplicat.

Link-urile spam sunt al treilea target – se tintesc acele postari care trimit catre site-uri pline de reclame sau chiar virusate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri