Browserele companiei Google, Chrome si Android, au depasit Internet Explorer al Microsoft si sunt acum cele mai utilizate din Statele Unite, situatie care intareste pozitia Google pe piata de publicitate online, scrie cotidianul Wall Street Journal.

Potrivit unui studiu realizat de Adobe, browserele Google conduc dupa numarul de vizite catre site-uri din SUA, pe segmentul PC si pe cel al dispozitivelor mobile cumulat. Chrome si Android aveau o cota de piata de 31,8% in aprilie, in urcare de la 26% in aceeasi luna a anului trecut.

Internet Explorer a pierdut terent in acest interval, de la 37% la 30,9%. Desi cumulat Google ocupa prima pozitie, nu detine cel mai popular browser pe niciunul dintre cele doua segmente ale pietei, PC si dispozitive mobile. Astfel, cel mai utilizat browser pentru PC este in continuare Internet Explorer, cu o cota de piata de 43%, fata de 31% pentru Chrome, informeaza Mediafax.

Pe dispozitive mobile, conduce browserul Safari al Apple, cu 59% din cautari, reflectand pozitia puternica a iPhone pe piata smartphone din SUA. Google conduce pe ansamblu, intrucat Internet Explorer are o cota foarte redusa pe piata dispozitivelor online, iar Safari nu are o prezenta semnificativa pe PC-uri.

Cresterea cotei de piata ajuta Google sa obtina venituri mai mari din publicitate si aduce economii la sumele platite catre Apple si Mozilla Foundation ca Google sa fie motorul de cautare prestabilit in browserele celor doua companii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri