Facebook a pierdut joi ca urmare a “caderii” platformei timp de jumatate de ora circa 500.000 de dolari din publicitate, conform unor calcule ale presei internationale bazate pe veniturile totale ale companiei.

Calculele s-au bazat pe veniturile Facebook din primul trimestru al anului curent care s-au ridicat la 2,5 miliarde de dolari.Facebook a investit 20 de miliarde de dolari pe achizitii in aceasta perioada, inclusiv 19 miliarde de dolari pe aplicatia WhatsApp.

Este cea mai mare cadere a retelei sociale pe care compania a avut-o din 2010. Atunci, Facebook nu a putut fi accesat pentru 2,5 ore.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri