Compania de cercetare Nielsen va coopera cu Facebook pentru a analiza ce clipuri urmaresc utilizatorii pe terminale mobile. Incepand cu toamna aceasta, Facebook va monitoriza ce show-uri TV urmaresc utilizatorii pe smartphone-uri si tablete, urmand sa trimita informatii relevante catre Nielsen, scrie presa internationala.

Printre aceste informatii se vor numar date despre varsta, sex si locatie. Istoric, Nielsen Media Research prelua date despre serialele urmarite de oameni prin instalarea de decodoare in 25.000 de televizoare ale clientilor care doreau acest lucru. Anul trecut, compania americana de cercetare a inceput sa urmareasca si obiceiurile online, dar tot pentru acele circa 25.000 de gospodarii. Acum, Nielsen propune un nou sistem de tracking printr-un cod implementat in aplicatii de vizualizat show-uri TV.

Nielsen va sti ce se urmareste si unde, in timp ce Facebook va oferi informatii despre cine se uita – fara sa ofere numele complet. Tracking-ul va functiona daca, in timpul vizualizarii, persoana este si logata la Facebook.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri