1 August 2014

Snapchat devine noul Facebook? Gigantul Alibaba, pe punctul de a investi in Snapchat, aplicatia urmand sa fie evaluata la 10 mld. $



Snapchat, unul dintre cele mai promitatoare startup-uri in domeniul aplicatiilor mobile, se afla in discutii avansate cu investitori, printre care si cu gigantul Alibaba, pentru o runda de finantare, care ar creste valoarea companiei la 10 miliarde de dolari, potrivit unor surse din piata.

Daca finantarea se va materializa, Snapchat va intra intr-un grup select al companiilor mici, start-up-uri tehnologice, a caror valoare va depsi 11 digiti. Nu mai departe in luna iunie, Uber Technologies, dezvoltatorul unei aplicatii prin care pot fi rezervate masini, a primit o finantare de 1,2 miliarde de dolari, valoarea companiei urcand la 12 miliarde de dolari.

Nu este pentru prima data cand Snapchat a fost in atentia marilor investitori, dezvoltatorii aplicatiei refuzand o oferta de 3 miliarde de dolari pentru preluare din partea Facebook, in cursul anului trecut.

De ce o investitie din partea Alibaba este importanta?

Investitia Alibaba intr-un astfel de start-up ar spori prezenta gigantului chinez pe piata tehnologica din SUA, Snapchat nefiind singura companie din regiune in care a investit pana acum. Insa prin aceasta investitie, Snapchat si-ar putea largi si mai mult orizonturile inafara Statelor Unite.

Mai mult, o investitie intr-un start-up evaluat la 10 miliarde de dolari ar putea fi o afacere grozava. Cand Microsoft a investit 240 de milioane de dolari in Facebook, valoarea companiei lui Mark Zuckerberg a ajuns la 15 miliarde de dolari, iar astazi capitalizarea retelei de socializare se apropie de 200 de miliarde de dolari.

Este Snapchat viitorul succes in digital? Multi se intreaba acest lucru, dar nimeni nu stie. Aplicatia se dezvolta rapid, devenind in scurt timp in top 10 al celor mai populare pe 20 de piete.



Citeste si