Numele de domeniu "Ebola.com" a fost vandut vineri cu peste 200.000 de dolari. Domeniul a fost cumparat in 2008 de catre un antreprenor vizionar pe nume Jon Schultz, iar acum, cand valoarea domeniului a crescut dupa extinderea epidemiei cauzata Ebola, a decis sa faca bani din virusul care a omorat peste 4.800 de oameni.

Jon Schultz, proprietarul companiei Blue String Ventures, care investeste in nume de domenii si a detinut in trecut site-ul Fukushima.com, a cumparat, in 2008, domeniul Ebola.com cu 13.500 de dolari. In ultimele saptamani el era dispus sa il vanda in schimbul a 150.000 de dolari, insa a obtinut mai mult.

Valoarea domeniului Ebola.com a crescut dupa extinderea epidemiei de febra hemoragica cauzata de virusul Ebola, care afectat grav Africa de Vest. Cumparatorul acestui nume de domeniu este o societate cu sediul in Rusia, numita Weed Growth Fund, cunoscuta anterior sub numele de Ovation Research, informeaza Mediafax.

Societatea ii va oferi vanzatorului 50.000 dolari in numerar si 19.192 de actiuni ale societatii Cannabis Sativa, care valoreaza aproximativ 170.000 de dolari.

Aceasta tranzactie ilustreaza un nou mod de a face bani pe seama temerilor privind Ebola, care a a provocat moartea a 4.877 de persoane din 9.936 de cazuri inregistrate in sapte tari (Liberia, Sierra Leone, Guineea, Nigeria, Senegal, Spania si Statele Unite), potrivit celui mai recent bilant anuntat de Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS).

Sursa foto: Ebola/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri