Walt Disney a reusit ceva ce multe companii de la Hollywood si din Silicon Valley incearca de ani buni: i-a pus pe Apple si pe Google sa “joace bine” impreuna. Intr-o intelegere fara precedent de sharing, cei doi giganti tehnologici vor permite consumatorilor care cumpara filme Disney din oricare magazin online sa il vizualizeze pe tablete/smartphone-uri ale rivalului.

Cu alte cuvinte, incepand de marti, cei care cumpara de pe Google Play store filmul “Frozen” il va putea vizualiza ulterior pe Apple TV sau iPhone/iPad. Pana acum, Apple a restrictionat filmele, serialele si alt continut pentru propria familie de produse, alaturi de Mac si computere Windows. Google a impus pana in prezent reguli similare, pentru device-urile cu Android, scrie MarketWatch.

Ceea ce a reusit Disney este o premiera si un semn foarte bun pentru companiile de productie care in trecut se temeau ca utilizatorii nu ar putea achizitiona filme/seriale in format digital, de teama ca in viitor ar urma sa decida sa treaca pe alt sistem de operare si sa piarda drepturile de a urmari respectiva productie. DVD-urile, in contrast, functioneaza pe orice device, indiferent de producator.

Atat Apple cat si Google vor plati Disney un comision din vanzarile realizate in magazinele proprii, indiferent pe ce device-uri urmaresc ulterior clientii productiile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri