Mark Zuckerberg, cofondatorul Facebook, a declarat ca poarta acelasi gen de tricou gri in fiecare zi pentru ca vrea sa isi simplifice viata si sa nu isi risipeasca energia "pe lucruri stupide si frivole", precum alegerea hainelor cu care se imbraca.

Mark Zuckerberg, cofondator si director executiv al Facebook, a participat vineri, la sediul central al companiei pe care a creat-o, la prima sa sesiune de intrebari si raspunsuri, vorbind despre numeroase aspecte referitoare la reteaua sociala, dar si despre chestiuni personale.

In acest context, miliardarul in varsta de 30 de ani a fost intrebat daca se imbraca in fiecare zi cu acelasi faimos tricou gri. Zuckerberg a spus ca detine numeroase tricouri gri asemanatoare, precizand ca poarta acelasi gen de imbracaminte pentru ca vrea sa isi simplifice viata.

Potrivit lui Mark Zuckerberg, imbracatul si micul dejun implica luarea unor decizii "stupide", cu care el nu vrea sa piarda prea mult timp.

"Chiar vreau sa imi simplific viata, asa ca trebuie sa iau cat mai putine decizii posibile in legatura cu orice, exceptand modul in care pot sa ma fac util intr-o mai mare masura comunitatii", a spus Mark Zuckerberg, potrivit Mediafax.

"Sunt in aceasta postura norocoasa in care trebuie sa ma trezesc in fiecare zi si sa lucrez in interesul a peste 1 miliard de persoane si simt ca nu imi fac datoria daca imi risipesc din energie pe lucruri stupide si frivole din viata mea. Astfel, pot sa imi dedic toata energia pentru a realiza cele mai bune produse si servicii", a mai spus Zuckerberg.

Facebook este cea mai mare retea sociala din lume, cu 1,35 miliarde de utilizatori activi in fiecare luna, fapt care inseamna ca aproape jumatate din populatia conectata la internet la nivel mondial foloseste aceasta platforma macar o data pe luna, dupa cum relata la sfarsitul lui octombrie publicatia The Wall Street Journal.

catwalker / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri